Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини
   
      Ukr.
Eng.
 
gbdmm
   
               
Пошук на сайті
ПОСИЛАННЯ
//vk.com/gbdmm
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Випуск 86

ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМИ ЗУБЦІВ ДЛЯ РУЙНУВАННЯ ЛЬОДОВИХ УТВОРЕНЬ НА ДОРОЖНІХ ПОКРИТТЯХ

Володимир Гавриш, Євген Тхорук, Микола Голотюк, Дмитро Паламарчук / Volodymyr Gavrish, Yevgen Tkhoruk, Mykola Holotiuk, Dmitro Palamarchuk

ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМИ ЗУБЦІВ ДЛЯ РУЙНУВАННЯ ЛЬОДОВИХ УТВОРЕНЬ НА ДОРОЖНІХ ПОКРИТТЯХ / RESEARCH FORMS OF TEETH IS FOR DESTRUCTION OF ICE FORMATIONS ON ROAD SURFACES

ЗАВАНТАЖИТИ / DOWNLOAD

АНОТАЦІЯ. Проведено теоретичне дослідження впливу геометричних параметрів і форми клиноподібних руйнівних елементів на процес сколювання льоду. Встановлено, що в процесі руху в льоді штампів чи клиноподібних руйнівних елементів із затупленими різальними кромками на їх фронтальних (лобових) площинах або поверхнях, формуються призматичні ядра ущільнення з кутом при вершині в нормальному перерізі. Цей кут визначає умови відносного ковзання льоду по різних матеріалах, які рухаються всередині замкненого льодового простору з мінімальними енерговитратами, причому оптимальне значення кута ковзання залежить від коефіцієнтів зовнішнього тертя льоду.

АННОТАЦИЯ. Проведено теоретическое исследование влияния геометрических параметров и формы клиновидных разрушающих элементов на процесс скалывания льда. Установлено, что в процессе движения во льду штампов или клиновидных разрушительных элементов с затупившимися режущими кромками на их фронтальных (лобовых) плоскостях или поверхностях, формируются призматические ядра уплотнения с углом при вершине в нормальном сечении. Этот угол определяет условия относительного скольжения льда по разным материалам, которые движутся внутри замкнутого ледового пространства с минимальными энергозатратами, причем оптимальное значение угла скольжения зависит от коэффициентов внешнего трения льда.

ABSTRACT. Purpose. to study the conditions of formation of ice leading to cracks. Interaction of the top layer of freezing. Determining the optimal angle of inclination of the edges in order to create tension in the intensity of its top, sufficient to fracture the ice layer freezing. Methodology/approach. The study was conducted under the condition of minimizing the integrand functions. Used numerical methods of solution indefinite integrals. Findings. Found that the specified dimensions wedge-shaped vertical cross section destructive element, providing minimal resistance to cutting is not straightforward, and curvilinear (convexo-concave) dihedral wedge. Its shape depends on the length of exacerbation and of the distribution of pressure along the side edges.. Research limitations/implications. It was established that during the movement in the ice seals or wedge destructive elements with blunt cutting edge on their front (frontal) planes or surfaces formed prismatic core seals with a vertical angle in the normal section. This angle determines the relative sliding of ice on various materials, moving ice in a closed space with minimal power consumption, and optimal angle depends on the coefficient of sliding friction outer ice. Originality/value. Investigated the working body for removing ice deposited on roads and pavements, without damaging the surface. In most cases, this makes it possible to significantly reduce energy costs and increase the performance and reliability of the machines.

ЛІТЕРАТУРА

  1. Баладинский В.Л. Динамическое разрушение грунтов. / В.Л. Баладинский. – К. : КИСИ, 1971. – 226с.
  2. Баловнев В.И. Дорожно-строительные машины с рабочим органом интенсифицирующего действия. / В.И. Баловнев. – М. : Машиностроение, 1981. – 223с.
  3. Кравець С.В. Теорія руйнування робочих середовищ. / С.В. Кравець. – Рівне : Видавництво НУВГП, 2008. – 124 с.
  4. Панасюк В.В. Механика разрушения и прочность материалов : Справ. пособие : [В 4 т.] / Под общ. ред. Панасюка В.В. – К. : Наук. думка, 1988. – 620 с.
  5. Черепанов Г.П. Механика хрупкого разрушения. / Г.П. Черепанов. – М. : Наука, 1974. – 640с.

REFERENCES

  1. Baladinskij V.L., 1971. Dinamicheskoe razrushenie gruntov [Dynamic destruction of soils]. Kyiv, 226. – (in Russian)
  2. Balovnev V.I., 1981. Dorozhno-stroitel'nye mashiny s rabochim organom intensificiruju-shhego dejstvija [Road-building machines with a working body of intensifying actions], Moskva, Mashinostroenie, 223. – (in Russian)
  3. Kravec' S.V., 2008. Teorіja rujnuvannja robochih seredovishh [Theory destruction workspaces]. Rivne, NUWMNRU, 124.
  4. Panasjuk V.V., 1988. Mehanika razrushenija i prochnost' materialov [Fracture mechanics and strength of materials]. Kyiv, Naukova dumka, 620. – (in Russian)
  5. Cherepanov G.P., 1974. Mehanika hrupkogo razrushenija [Mechanics of brittle fracture]. Moskva, Nauka, 640. – (in Russian)
Категорія: Випуск 86 | Додав: Wormgear (03.03.2017)
Переглядів: 329 | Теги: зубці, льодове покриття, розклинювання, тріщина, руйнування | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]