Головна » Статті » Випуск 88 |
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Вячеслав Ловейкін, Костянтин Почка / Vjacheslav Lovejkin, Konstantin PochkaОБҐРУНТУВАННЯ КРАЙОВИХ РИВКІВ ОПТИМАЛЬНОГО РЕЖИМУ РЕВЕРСУВАННЯ РОЛИКОВОЇ ФОРМУВАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ ЗА ПРИСКОРЕННЯМ ЧЕТВЕРТОГО ПОРЯДКУ / THE OPTIMUM MODE REVERSAL OF ROLLER FORMING INSTALLATION ON ACCELERATION IS FOURTH ORDER A JUSTIFICATION OF BOUNDARY BREAKTHROUGHSАНОТАЦІЯ. З метою підвищення надійності та довговічності роликової формувальної установки розраховано комбінований режим зворотно-поступального руху формувального візка з реверсуванням за прискоренням четвертого порядку при оптимальних значеннях крайових ривків. Розраховано кінематичні характеристики візка при реверсуванні за прискоренням четвертого порядку з оптимальним значенням крайових ривків. Запропоновано конструкцію приводу установки у вигляді кулачкового механізму та побудовано профіль кулачка для забезпечення реверсування візка за прискоренням четвертого порядку з оптимальним значенням крайових ривків. Також запропоновано конструкцію роликової формувальної установки з приводом від високомоментного крокового двигуна, що вмонтований в укочувальні ролики формувального візка установки. |
Дмитро Паламарчук, Микола Голотюк / Dmitro Palamarchuk, Mykola HolotiukДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИКОРЧОВУВАННЯ ПРИ РОБОТІ ЗА ОПТИМАЛЬНИМ РИВКОВИМ РЕЖИМОМ / STUDY OF UPROOTING PROCESS AT WORK FOR OPTIMAL JERK MODEАНОТАЦІЯ. Більшість сучасних машин для підготовчих робіт мають гідравлічний привід робочого обладнання. Незважаючи на переваги, суттєвим недоліком гідравлічних систем приводу є значна інерційність. При зміні подачі гідрорідини до гідроциліндрів виникають коливання обладнання, особливо це помітно при вмиканні і вимиканні подачі гідрорідини до циліндра. Такі коливання негативно впливають на довговічність шарнірів кінематичних пар, ланки та механізми. Наступною проблемою гідравлічних систем є виникнення ударів при досягненні крайніх точок руху ланок. Удари виникають як між ланками механізму, так і в самій гідросистемі. Тому завданням роботи є знаходження такого режиму руху штоків гідроциліндрів викорчовувача, який забезпечуватиме максимальне зусилля на робочому органі. |
Юрій Човнюк, Михайло Діктерук, Світлана Комоцька / Yuriy Chovnyuk, Mykhaylo Dykteruk, Svetlana KomotskayaДИСКРЕТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ І РОЗРОБКА ВДОСКОНАЛЕНИХ РЕЖИМІВ КЕРУВАННЯ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЮ СИСТЕМОЮ МОСТОВОГО КРАНА / DISCRETE DESIGN AND DEVELOPMENT OF IMPROVED CONTROL MODE ELECTROMECHANICAL SYSTEM FOR OVERHEAD CRANESАНОТАЦІЯ. Запропонована двомасова дискретна модель для дослідження технологічних операцій підйому вантажу мостовим краном. Задля забезпечення раціональних експлуатаційних режимів керування електромеханічною системою мостового крана необхідно контролювати темп нарощування динамічних навантажень за заданої продуктивності підйомно-транспортуючого обладнання, що забезпечує мехатронна система, побудована на базі мікроконтроллерів. Отримані результати щодо показників якості перехідних процесів й раціоналізації швидкодії електромеханічної системи підйому вантажу мостового крана. |
Григорій Волошин, Володимир Гарнець, Оксана Вовк, Стефан Зайченко, Вадим Шаленко / Grigoriy Voloshin, Vladimir Garnets, Oksana Vovk, Stefan Zaichenko, Vadim ShalenkoОБҐРУНТУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ КОНСТРУКЦІЇ ЕЛЕМЕНТІВ КОНВЕЄРНИХ РОЛИКІВ ЗА КРИТЕРІЄМ ЕНЕРГОЄФЕКТИВНОСТІ / STUDY DESIGN PARAMETER ELEMENTS OF CONVEYOR ROLLERS FOR ENERGY EFFICIENCY CRITERIAАНОТАЦІЯ. Обґрунтовано параметри конструкції елементів конвеєрних роликів шляхом порівняння питомих енергетичних показників, які витрачаються при пуску і експлуатації стрічкових конвеєрів з різними масогабаритними параметрами, на основі проведеного системного аналізу існуючих вітчизняних стандартних типових рішень і іноземних аналогів. Проведенні дослідження дозволили розробити принципово нову конструкцію конвеєрного ролика з суцільнотягнутим корпусом, який по своїм масогабаритним показникам дозволяє наблизитись до закордонних зразків. |
Іван Назаренко, Євген Міщук, Віталій Кучинський / Ivan Nazarenko, Eugen Mishchuk, Vitaly KuchinskyОЦІНКА ТА АНАЛІЗ ОСНОВНИХ КОНСТРУКТИВНИХ СХЕМ КОНУСНИХ ДРОБАРОК / ASSESSMENT AND ANALYSIS OF BASIC DESIGN THE CONE CRUSHERSАНОТАЦІЯ. В статті представлені оцінка та аналіз існуючих конструкцій конусних дробарок з ексцентриковим та інерційним приводами. Проведена їх критеріальна оцінка та побудовані гістограми, на основі яких зроблені висновки відносно найбільш перспективних моделей конусних дробарок з метою їх удосконалення. Наведено результати теоретичних досліджень робочого процесу конусних дробарок у вигляді графіка витрат енергії в залежності від степеня дроблення при різних частотах обертання рухомого конуса та залежність вартості дроблення від крупності готового продукту. |
Олександр Добровольський, Валерій Косенко / Alexander Dobrovolsky, Valeriy KosenkoСУЧАСНІ АНТИФРИКЦІЙНІ МАТАРІАЛИ / MODERN ANTIFRIKTION MATERIASАНОТАЦІЯ. Наведені характеристики сучасних антифрикційних матеріалів, які були отримані, досліджені і останнім часом застосовуються для виготовлення деталей, що працюють в умовах тертя та зношування. |
Леонід Пелевін, Григорій Мачишин, Марійонас Богдявічус, Микола Карпенко / Leonid Pelevin, Grygory Machyshyn, Marijonas Bogdevičius, Nikolai KarpenkoОЦІНКА ЗАСТОСУВАННЯ РУКАВІВ ВИСОКОГО ТИСКУ ЗА ДОПОМОГОЮ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ РОЗРАХУНКУ РОЗПОДІЛУ НАВАНТАЖЕНЬ МІЖ МЕТАЛЕВИМИ ОБПЛЕТЕННЯМИ / ASSESSMENT OF APPLICATION HIGH PRESSURE HOSES USING MATHEMATICAL MODEL CALCULATION LOAD DISTRIBUTION BETWEEN THE METAL BRAIDАНОТАЦІЯ. Розглянуто питання підбору та застосування рукавів високого тиску для гідравлічних систем шляхом розрахунку розподілу тиску (динамічних навантажень) на металеве обплетення рукава та визначено розривне зусилля на кожному обплетенні. Побудовано залежність тиску від діаметра рукава та кількості обплетень. Визначено розподіл динамічних навантажень на кожне обплетення та порівняно співвідношення розподілу гідравлічного тиску на кожне обплетення. Порівняно розривне динамічне зусилля звичайних рукавів високого тиску (SN) та компактних (SC). |
Михайло Сукач, Сергій Лисак / Mykhaylo Sukach, Sergiy LysakРОБОЧЕ ОБЛАДАННЯ ЕКСКАВАТОРА ДЛЯ ПОПЕРЕЧНОГО КОПАННЯ / WORKING EQUIPMENT OF POWER-SHOVEL IS FOR TRANSVERSAL DIGGINGАНОТАЦІЯ. Запропоновано установку з адаптованим робочим органом поперечного копання для повного розкривання підземного трубопроводу за його периметром. Конструкція установки дозволяє розробляти ґрунт одночасно з обох сторін від труби, а також виключає необхідність використання спеціальної машини, що підкопує не зруйнований ґрунт під нею. Застосування установки дозволить збільшити ефективність робочого процесу і швидкість проходження комплекту машин. |
Володимир Волянюк, Євгеній Горбатюк, Дмитро Міщук / Volodymyr Volianiuk, Ievgenii Gorbatiuk, Dmitry MishchukУдосконалення робочого обладнання скреперів / IMPROVEMENT OF THE EQUIPMENT ScraperАНОТАЦІЯ. В статті розглянуто удосконалення робочого обладнання скреперів шляхом впровадження його нових конструктивних схем. Це дозволить збільшити продуктивність скреперів і знизити собівартість робіт. Зниження собівартості робіт буде здійснюватися за рахунок використання на тягачах скреперів двигунів меншої потужності. Наведені нетрадиційні конструктивні схеми робочого обладнання скреперів, опис їх робочого процесу і залежності для розрахунку основних параметрів. |
Володимир Скіданов, Сергій Іносов, Микола Самойленко, Олексій Мантицький / Volodimir Skіdanov, Sergіj Іnosov, Mikola Samojlenko, Oleksіj MantickijКЕРУВАННЯ АВТОМАТИЧНОЮ ДВОСТУПІНЧАСТОЮ ТРАНСМІСІЄЮ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ / TWO-STAGE AUTOMATIC TRANSMISSION TECHNOLOGICAL ELECTRIC TRANSPORT CONTROLSАНОТАЦІЯ. Дослідження стосується технологічного внутрішньозаводського електротранспорту – електрокарів, електронавантажувачів, електроштабелерів, електровізків тощо. З’ясована необхідність застосування технічних рішень та створення відповідних алгоритмів керування передатним числом трансмісії для низькошвидкісних транспортних засобів з автономним електроприводом для підвищення їх енергетичної та експлуатаційної ефективності. Розроблено керуючі алгоритми та методологічний супровід задачі побудови систем автоматизованого керування перемиканням передач двоступінчастою коробкою передач у довільних тягових та гальмівних режимах руху. |