Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 98 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 9 10 » |
Михайло Сукач, Сергій Лисак / Mykhaylo Sukach, Sergiy LysakРОБОЧЕ ОБЛАДАННЯ ЕКСКАВАТОРА ДЛЯ ПОПЕРЕЧНОГО КОПАННЯ / WORKING EQUIPMENT OF POWER-SHOVEL IS FOR TRANSVERSAL DIGGINGАНОТАЦІЯ. Запропоновано установку з адаптованим робочим органом поперечного копання для повного розкривання підземного трубопроводу за його периметром. Конструкція установки дозволяє розробляти ґрунт одночасно з обох сторін від труби, а також виключає необхідність використання спеціальної машини, що підкопує не зруйнований ґрунт під нею. Застосування установки дозволить збільшити ефективність робочого процесу і швидкість проходження комплекту машин. |
Володимир Волянюк, Євгеній Горбатюк, Дмитро Міщук / Volodymyr Volianiuk, Ievgenii Gorbatiuk, Dmitry MishchukУдосконалення робочого обладнання скреперів / IMPROVEMENT OF THE EQUIPMENT ScraperАНОТАЦІЯ. В статті розглянуто удосконалення робочого обладнання скреперів шляхом впровадження його нових конструктивних схем. Це дозволить збільшити продуктивність скреперів і знизити собівартість робіт. Зниження собівартості робіт буде здійснюватися за рахунок використання на тягачах скреперів двигунів меншої потужності. Наведені нетрадиційні конструктивні схеми робочого обладнання скреперів, опис їх робочого процесу і залежності для розрахунку основних параметрів. |
Володимир Скіданов, Сергій Іносов, Микола Самойленко, Олексій Мантицький / Volodimir Skіdanov, Sergіj Іnosov, Mikola Samojlenko, Oleksіj MantickijКЕРУВАННЯ АВТОМАТИЧНОЮ ДВОСТУПІНЧАСТОЮ ТРАНСМІСІЄЮ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ / TWO-STAGE AUTOMATIC TRANSMISSION TECHNOLOGICAL ELECTRIC TRANSPORT CONTROLSАНОТАЦІЯ. Дослідження стосується технологічного внутрішньозаводського електротранспорту – електрокарів, електронавантажувачів, електроштабелерів, електровізків тощо. З’ясована необхідність застосування технічних рішень та створення відповідних алгоритмів керування передатним числом трансмісії для низькошвидкісних транспортних засобів з автономним електроприводом для підвищення їх енергетичної та експлуатаційної ефективності. Розроблено керуючі алгоритми та методологічний супровід задачі побудови систем автоматизованого керування перемиканням передач двоступінчастою коробкою передач у довільних тягових та гальмівних режимах руху. |
Андрій Бондар / Andrii BondarТРАНСПОРТНО-ПЕРЕСАДОЧНИЙ ВУЗОЛ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПЛАНУВАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ МІСТА /TRANSPORT INTERCHANGE HUB AS PART OF CITY PLANNING STRUCTUREАНОТАЦІЯ. В статті проведено аналіз існуючих визначень поняття «транспортно-пересадочний вузол» та запропоновано нове, що розглядає його, як елемент транспортно-громадського призначення. Розглянуто структуру транспортно-пересадочних вузлів, та наведено коротку характеристику кожного з його складових елементів міської транспортної інфраструктури, регіонального та міжрегіонального транспорту та прилеглих міських територій. Описано склад територій вулично-дорожньої мережі міста, ділянок вуличного транспорту, ділянок позавуличного транспорту, ділянок позавуличних пішохідних переходів, ділянок стоянок, ділянок об’єктів транспортної інфраструктури як складових території міської транспортної інфраструктури транспортно-пересадочного вузла. В статті пропонується класифікація транспортно-пересадочних вузлів по двох основних складових, що визначають роль та ієрархію того чи іншого вузла в системі, а саме транспортна класифікація та планувальна класифікація. |
Автори статей випуска №88 |
Вячеслав Смірнов, Василь Головань / Vyacheslav Smirnov, Vasiliy GolovanКОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМБІНОВАНОГО КІВШОВО-ШНЕКОВОГО БУРИЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ / STRUCTURAL FEATURES OF THE COMBINED SCOOP-SCREW BORING EQUIPMENTАНОТАЦІЯ. В статті наведено рекомендації по конструюванню нового робочого органа бурильних машин для буріння свердловин в півзв’язних ґрунтах. Робочий орган складається з двох співвісних грунторуйнівних частин обладнаних шнеками, які обертаються за різних швидкостей. Підвищення швидкості обертання центральної частини покращує роботу різців, розташованих ближче до центра, а два шнека – забезпечують можливість нижнього завантаження накопичувача та підвищують продуктивність буріння. |
Леонід Пелевін, Богдан Мельниченко / Leonid Pelevin, Bogdan MelnichenkoПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕЖИМУ РОБОТИ РОЗПУШУВАЧА / INCREASE OF EFFICIENCY OF THE MODE OF OPERATIONS OF THE RIPPERАНОТАЦІЯ. В статті подана розробка гідроприводу для динамічного руйнування ґрунту за методом імпульсного відриву кусків ґрунту при заглибленні та виглибленні зуба розпушника, який дає змогу зменшити навантаження на ланки навіски та зменшити енергоємність розробки ґрунту. Імпульс рідини відбувається за рахунок конструкції циліндричного золотникового розподільника, для якого розроблена методика визначення сумарної гідродинамічної сили при несталому русі середовища. |
Григорій Мачишин, Юрій Абрашкевич, Олена Човнюк / Gregory Machyshyn, Yuri Abrashkevych, Olena ChovnjukМАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТЕПЛОВИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ РОБОТІ ПОЛІМЕРНО-АБРАЗИВНОЇ ЩІТКИ / STUDY OF HEAT DISTRIBUTION IN POLYMER FIBERS ABRASIVE WORKING BODIES OF MANUAL MACHINESАНОТАЦІЯ. В процесі виконання операцій по очищенню в контактній зоні відбувається виділення тепла, яке розподіляється між волокнами полімерно-абразивної щітки та поверхнею, яку обробляють. Розроблена математична модель дозволяє визначити розподіл по волокну тепла, яке значно впливає на експлуатаційні параметри щітки та ефективний вибір машин для її привода. |
Леонід Пелевін, Микола Карпенко / Leonid Pelevin, Mykola KarpenkoГІДРАВЛІЧНИЙ ГАСНИК ДИНАМІЧНИХ КОЛИВАНЬ / THE HYDRAULIC QUENCHER DYNAMIC VIBRATIONSАНОТАЦІЯ. Проведено огляд та аналіз існуючих амортизуючих пристроїв. Розглянуто метод динамічного гасіння коливань. Складено математичну модель для визначення часу запізнення спрацювання гідравлічної системи гасіння динамічних коливань, значення якого дозволяє створювати гідравлічні системи гасіння коливань, що вчасно реагують на динамічні коливання. Проведено розрахунок періоду сколювання грунту при роботі розпушника та часу запізнення спрацювання гасника динамічних коливань, на основі яких встановлюється здатність гідравлічної системи гасіння динамічних коливань вчасно спрацьовувати, щоб забезпечити неуможливлювання передачі коливань до базової машини. Розроблено гідравлічну систему гасіння динамічних коливань, що виникають на робочому органі, для запобігання передачі цих коливань до базової машини. |
Вячеслав Смірнов / Vyacheslav SmirnovФАКУЛЬТЕТУ АВТОМАТИЗАЦІЇ І ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ − 50 РОКІВ / TO THE FACULTY OF AUTOMATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES − 50 YEARSФакультет автоматизації і інформаційних технологій (до 2001 р. – факультет автоматизації будівельного виробництва) є одним з наймолодших факультетів у Київському національному університеті будівництва і архітектури. Створений у 1964 році, він поєднав досвід наукової і педагогічної роботи з найновітнішими спеціальностями. |